Hosting, drift og vedlikehold

Communicate leverer hosting, drift og vedlikehold gjennom vårt Integration Center of Excellence. Dette konseptet er for den kvalitetsbevisste. Deg som synes at kun det beste er godt nok, når det gjelder drifting av ditt integrasjonsmiljø.

Communicate har et komplett konsept for drift og vedlikehold av integrasjonsmiljøer. Vi kaller det Integration Center of Excellence. Følgende tjenester står på menyen:

  • Helpdesk
  • Kjerneteam
  • Drift og overvåkning
  • Feilretting og vedlikehold
  • Garanti på utviklingsressurser
  • Hosting og integrasjon i skyen (Cloud)
  • Programvare som en tjeneste (SaaS)

Tjenestene bygger på ITIL. Kunder kan følge progresjonen på sine henvendelser via en nettbasert løsning, og får dessuten månedlige statusrapporter om kundeforholdet.

Ønsket tjenestenivå reguleres i en avtale mellom kunden og Communicate. Ofte er denne typen avtale kalt «service level agreement» eller «SLA». Oppetid, responstid og tilgjengelighet er de vanligste målebegrepene i en slik avtale.

Integration Center of Excellence er grundig kvalitetssikret gjennom interne systemer, som tilsvarer ISO 9001, ISO 27001 og ISO 27002.

Hvor integrasjonsmiljøet befinner seg, er ikke viktig for oss. Vi leverer med like stor presisjon og stolthet om miljøet driftes av kunden, oss, en tredjepart eller i nettskyen.

Last ned vår Integration Center of Excellence-brosjyre i PDF-format

Kontakt oss hvis du ønsker mer informasjon om Integration Center of Excellence

Kontakt Communicate