Helpdesk

Vår helpdesk er spesialisert på integrasjon og kun det. Helpdesken består av meget erfarne folk, som vet hva de skal se etter. Derfor løser Communicate mer enn 90 prosent av alle henvendelser i første instans. Dette er sannsynligvis norsk rekord i helpdesk-kompetanse.

Hvis du ønsker outsourcing, hosting, drift og vedlikehold fra Communicate, er vår ITIL-baserte helpdesk selve samlingspunktet. Ditt «single point of contact» om noe skulle skje, og du trenger hjelp fra en av våre integrasjonseksperter.

Mange sukker når de hører ordet helpdesk. De har gjerne kjøpt tilsvarende tjenester fra store norske breddeleverandører eller internasjonale IT-giganter. Og alt for ofte opplevd at de ansatte på helpdesken ikke evner å yte god assistanse:

  • De mangler kompetanse på fagområdet du sliter med
  • De forstår ikke din forretning eller alvoret i situasjonen
  • De bruker for lang tid på å rette feil og løse problemer
  • De er for dårlige til å kommunisere på språket ditt

Vi har derfor valgt en annen vei. Vår helpdesk er 100 % spesialisert på integrasjon, og består av eksperter med lang erfaring på området. Som et resultat løses mer enn 90 % av alle henvendelser på helpdesken, mens kun 10 % videreformidles til 2. og 3. linje support. Dette er ikke bare unikt, men sannsynligvis også norsk rekord.

Dessuten er vi fleksible når det gjelder åpningstid. Du kan få alle typer tilgjengelighet mellom 8/5 og 24/7, ut fra behov og størrelse på lommeboken. Alle henvendelser blir registrert og fulgt opp i vårt service management system, basert på ITIL.

Kontakt oss hvis du er interessert i våre helpdesk-tjenester

Kontakt Communicate