Rask digital utvikling med tjenesteplattform
Communicate er nå en del av Evidi, og har ny nettside. Les mer om digital tjenesteplattform her!
For å henge med i det digitale kappløpet, må virksomheten din ha evnen til å omstille seg og ta nye tjenester raskt til markedet. Med en digital tjenesteplattform blir det enklere å gjennomføre digitale tiltak.
For å henge med i det digitale kappløpet, må virksomheten din ha evnen til å omstille seg og ta nye tjenester raskt til markedet. Med en digital tjenesteplattform blir det enklere å gjennomføre digitale tiltak.
Konkurransen spisses kontinuerlig av innovative aktører som evner å utnytte de store fordelene som dagens teknologi kan gi oss. Mangel på evnen til å løpe raskt har derfor blitt den største trusselen for norske virksomheter.
I denne videoen lærer du mer om hvordan en digital tjenesteplattform vil hjelpe deg med å få fart på digitaliseringen.
Den teknologiske utviklingen skaper et behov for å endre måten vi jobber på. En digital tjenesteplattform etablerer et miljø som gjør det mulig å modernisere virksomhetens IT-arkitektur og gjennomføre virksomhetskritiske tiltak i et høyere tempo.
Hvis data ligger fastlåst i gamle kjernesystemer, er det umulig å holde følge i det digitale kappløpet. En digital tjenesteplattform river ned siloene fra kjernesystemene og skaper en felles dataform, så det er lettere å utvikle nye tjenester.
Systemoppgraderinger og tjenesteinnovasjon er krevende med en utdatert IT-arkitektur. Dersom siloene rives ned og det er lett og få tak i data, reduseres risikoen og kompleksiteten ved disse prosessene. Samtidig vil hastighet, fleksibilitet og mulighetsrom øke drastisk.
Utdatert teknologi krever mye vedlikehold og bremser den digitale utviklingen. Ved å gi virksomheten spillerom til å ta i bruk nye løsninger, bidrar tjenesteplattformen til at virksomheten kan bruke mer ressurser på initiativer som gir verdi.
Bilbransjen rammes hardt av globale megatrender. Digitalisering, urbanisering, miljøhensyn og endrede forbruksvaner tvinger aktørene til å tenke nytt.
I denne kundehistorien får vi vite mer om hvordan Bertel O. Steens tjenesteplattform har hjulpet virksomheten med å modernisere måten de jobber på og ta nye tjenester raskere til marked.
Bilbransjen rammes hardt av globale megatrender. Digitalisering, urbanisering, miljøhensyn og endrede forbruksvaner tvinger aktørene til å tenke nytt.
I denne kundehistorien får vi vite mer om hvordan Bertel O. Steens tjenesteplattform har hjulpet virksomheten med å modernisere måten de jobber på og ta nye tjenester raskere til marked.