Rask Digital Utvikling er en serie livesendinger hvor
vi deler erfaringer, kompetanse og inspirerende historier
om digitalisering og transformasjon.
Vi dropper kjedelige presentasjoner og samler heller ekspertene på scenen til en felles fagsnakk. Dette skaper en mer dynamisk atmosfære under sendingen.
Fageksperter med ulike perspektiver vil gi deg en mer sammensatt forståelse av temaet vi skal innom. Vi tror dette vil gi deg et større faglig utbytte.
Har du et spørsmål eller innspill som fagpanelet bør diskutere? Det vil selvsagt være mulig å sende inn spørsmål og innspill underveis i sendingen.
Vi dropper kjedelige presentasjoner og samler heller ekspertene på scenen til en felles fagsnakk. Dette skaper en mer dynamisk atmosfære under sendingen.
Fageksperter med ulike perspektiver vil gi deg en mer sammensatt forståelse av temaet vi skal innom. Vi tror dette vil gi deg et større faglig utbytte.
Har du et spørsmål eller innspill som fagpanelet bør diskutere? Det vil selvsagt være mulig å sende inn spørsmål og innspill underveis i sendingen.
Koronapandemien skapte et umiddelbart taktskifte for markedets digitale modenhet og førte til tidenes vekst i e-handelen. Aktørene har blitt tvunget til å tenke utenfor boksen og innovere i et tempo som aldri før.
Men hva bør aktørene i handelsnæringen gjøre nå, for være best mulig rigget til dagen vi ikke lenger må forholde oss til 1-metersregelen?
Koronapandemien skapte et umiddelbart taktskifte for markedets digitale modenhet og førte til tidenes vekst i e-handelen. Aktørene har blitt tvunget til å tenkte utenfor boksen og innovere i et tempo som aldri før.
Men hva bør aktørene i handelsnæringen gjøre nå, for være best mulig rigget til dagen vi ikke lenger må forholde oss til 1-metersregelen?
Digitalt veikart 2.0 slår fast at digitalisering er byggenæringens eneste mulighet til å forholde seg lønnsom og konkurransedyktig i fremtiden.
Hva må ledere gjøre for å gi virksomheten optimale forutsetninger til å utnytte de digitale mulighetene som vokser frem?
Digitalt veikart 2.0 slår fast at digitalisering er byggenæringens eneste mulighet til å forholde seg lønnsom og konkurransedyktig i fremtiden.
Hva må ledere gjøre for å gi virksomheten optimale forutsetninger til å utnytte de digitale mulighetene som vokser frem?
– Å være tidlig ute med innovasjoner vil skape en enda sterkere posisjon hos kundene, sier Eirik Friberg Ekrenn i Kantar.
«RDU» er skapt for digitale hoder på jakt etter inspirerende historier og erfaringer fra sentrale aktører som lykkes digitalt.
– Kultur vil spille en ekstremt stor rolle i byggenæringens arbeid med å digitalisere og innovere, mener Anett Andreassen i Statsbygg.