Norske retailere har virkelig fått kjenne på betydningen av digital gjennomføringsevne etter at landet ble stengt ned i mars 2020. Koronapandemien skapte umiddelbart et taktskifte for markedets digitale modenhet og førte til tidenes vekst i e-handelen.
Nå spør vi oss: Hvordan vil handelsnæringen utvikle seg videre når vi ikke lenger må forholde oss til sosiale restriksjoner?
I denne livesendingen skal fagpanelet diskutere de viktigste endringene som covid-19 har medført og hvilke utfordringer og muligheter som ligger foran norske retailere etter pandemien.
Tidspunkt: 10.00 - 11.00
Norske retailere har virkelig fått kjenne på betydningen av digital gjennomføringsevne etter at landet ble stengt ned i mars 2020. Koronapandemien skapte umiddelbart et taktskifte for markedets digitale modenhet og førte til tidenes vekst i e-handelen.
Men hvordan vil handelsnæringen utvikle seg videre når vi ikke lenger må forholde oss til sosiale restriksjoner? Dette var tema i vår livesending 11. mai.
Fagpanelet skal diskutere de viktigste endringene som covid-19 har medført og hvilke utfordringer og muligheter som ligger foran norske retailere etter pandemien.
Våren 2020 ble spillereglene på markedet endret over natten. Men hvordan vil pandemien påvirke forbrukerne i et lengre perspektiv?
Handelsnæringen har blitt tvunget til å innovere i et tempo som aldri før. Hvordan forbereder aktørene seg til tiden etter 1-metersregelen?
Overgangen til en heldigital hverdag har vært enklere for noen enn andre. Hva kjennetegner virksomhetene som er rigget for raske endringer?
Våren 2020 ble spillereglene på markedet endret over natten. Men hvordan vil pandemien påvirke forbrukerne i et lengre perspektiv?
Handelsnæringen har blitt tvunget til å innovere i et tempo som aldri før. Hvordan forbereder aktørene seg til tiden etter 1-metersregelen?
Overgangen til en heldigital hverdag har vært enklere for noen enn andre. Hva kjennetegner virksomhetene som er rigget for raske endringer?
Hvilke spor vil Covid-19 etterlate i B2C og B2B-markedet? Eirik Friberg Ekrann fra Kantar gir deg svaret 11. mai.
Å jobbe for å bli bedre hver eneste dag er DNA-et i sportsbransjen. Her kan du lese om hvordan Intersport rigget seg for kontinuerlig utvikling.
Svært mange virksomheter opplever at deres gamle IT-systemer er en hemsko for digitalisering og innovasjon. Slik kan du løse problemet.