Varehandel i en høyteknologisk tidsalder handler om mye mer enn opplevelsen fra kundens øyne. Møtet med kunden, både fysisk eller digitalt, vil alltid være kjernen i varehandel, men vi vet at det er mye som ligger bak en vellykket kundereise. Vi kjenner også utfordringene i kulissene, som står i veien for de gode ideene og bremser innovasjon.
I Communicate hjelper vi kundene våre med å løse disse utfordringene, gjennom moderne teknologier som gjør det mulig å øke hastigheten.
Innovasjon og tilpasningsdyktighet er to nøkkelfaktorer for virksomheter som ønsker å være relevante i fremtiden. I varehandel dreier det seg vel så mye om å skape en bedre opplevelse for kunden, som det gjør å effektivisere hverdagen og fjerne friksjon og transparens i verdikjeden.
Sjekk hvordan REMA 1000 gjorde det
REMA 1000s tjenesteplattform har gitt virksomheten mange muligheter. I denne kundehistorien får du vite mer om hvordan de automatiserte ansettelsesprosessen og frigjorde verdifull tid for deres kjøpmenn med en iPad og nye digitale løsninger.
Få mest mulig ut av deres tjenesteplattform
En digital tjenesteplattform vil tilgjengeliggjøre informasjon og data på tvers av kjernesystemer, og dermed legge til rette for at dere kan skape et velfungerende, sømløst økosystem. Dette skaper mange verdier for et selskap.
Hvordan utvikle en god plattformstrategi?
En digital tjenesteplattform kan ikke bygges som ferdig hyllevare. Den må tilpasses enhver virksomhets unike forutsetninger og behov. Det beste utgangspunktet for en plattform som understøtter deres overordnede mål, skapes med en strategisk tilnærming.
Hver måned tar vi pulsen på trendene i teknologimarkedet. Rett i mailboksen din sender vi relevante saker om hva som skjer og løfter frem de mest viktige sakene fra nyhetsbildet, så du alltid er oppdatert på den siste og beste teknologien.